Даним повідомляємо, що з 21 травня 2021 року відправка поштової кореспонденції Семенівського районного суду Полтавської області тимчасово припинена у зв’язку з відсутністю належного фінансування на 2021 рік та незабезпеченням суду поштовими марками.
З метою недопущення порушення конституційних прав і свобод людини та громадянина, звертаємося до учасників судового процесу з проханням використовувати сучасні альтернативні способи для отримання повісток, повідомлень та іншої інформації з суду, в тому числі процесуальних документів (копій судових рішень, виконавчих листів тощо), а саме:
- ознайомлюватися з датою призначення справи до розгляду на веб-сайті Семенівського районного суду Полтавської області: Списки судових справ, призначених до розгляду за посиланням https://sm.pl.court.gov.ua/sud1627/gromadyanam/csz
- при подачі документів до суду надавати письмову згоду на надсилання судової повістки у вигляді SMS-повідомлень, вказуючи свій номер мобільного телефону;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:
- Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: gov.ua.
- Подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України у вищевказаному розділі. Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної Заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці).
Про відновлення відправлення поштової кореспонденції буде повідомлено прес службою окремо.
Прес-служба суду