Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати
опитування громадян – учасників судових проваджень
в період з 12 вересня по 23 вересня 2016 року щодо якості функціонування Семенівського районного суду Полтавської області
В період з 12.09 по 23.09.2016 року відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів», на виконання рішення Ради суддів України від 02.04.2015 року №28 було організовано та проведено в Семенівському районному суді Полтавської області опитування учасників судового розгляду в рамках реалізації Системи оцінювання роботи суду.
За результатами опитування встановлено наступне.
В анонімному анкетуванні прийняло участь 19 осіб, з яких 12 чоловіків та 7 жінок. Вік респондентів: 18-25 років – 2 особи, 26-39 років- 9 осіб,40-59 років – 7 осіб, 60 років та старші – 1 особа. Освіта: середня та неповна середня – 8 громадян, базова вища освіта – 4 особи, повна вища – 6 громадян, «інше» - 1 особа. Вищу юридичну освіту з числа опитаних респондентів мали – 2 особи. 16 осіб - у суді представляли особисто себе, 3 особи - іншу особу (є адвокатом, юрист – консультантом). Вперше приймали участь у судовому процесі 9 осіб, від 2 до 5 разів перебували у суді 6 осіб, 6 і більше разів – 4 особи. В цивільному процесі приймали участь 14 осіб, в кримінальному – 2 особи, в адміністративному – 1 соба, в справі про адмінправопорушення – 2 особи. Ступінь обізнаності опитуваних з роботою судів та суддів у цілому: 2 особи - цілком обізнаний, 9 осіб - загалом обізнаний, 7 осіб - майже не обізнаний, 1 особа - зовсім не обізнаний. Оцінка якості роботи суду за 5 - ти бальною шкалою (1-дуже погано, 5 – відмінно): 4 бали – 10 осіб (53%), 5 балів - 9 осіб (47%).
Основна частина опитування – оцінювання за вимірами якості. Запитання стосувалися умов перебування у суді, повнота, доступність інформації, своєчасність судового розгляду, якість роботи працівників апарату суду та суддів, сприйняття вмотивованості та зрозумілості судового рішення. Слід відзначити той факт, що саме в основній частині опитування багато респондентів взагалі проігнорувало надання відповіді на деякі запитання анкети.
Доступність суду (розташування будівлі, паркування): відповіді «швидше так», «цілком так» – 84% Зручність та комфортність перебування в суді: відповіді «швидше так», «цілком так» – 89% Повнота та ясність інформації щодо роботи суду (зразки документів, інформація щодо справ призначених до розгляду, порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів): відповіді «швидше так», «цілком так» – 68%, 42% опитаних користувалися сторінкою суду в мережі Інтернет. Задоволені роботою працівників апарату суду – 84% опитуваних. Дотримання строків судового розгляду: судові засідання розпочиналися вчасно – 63%, вчасно отримували повістки та повідомлення про розгляд справи - 80%, вважають обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді їхньої справи - 37%. Сприйняття роботи судді: 42% вважають, що суддя, який розглядав справу був неупередженим та незалежним, 47% - не надали відповідь взагалі; 53% відзначили коректність, доброзичливість та ввічливість судді. Судове рішення отримало вчасно 32% опитаних.
Отримані результати даного опитування будуть використані для покращення Семенівським районним судом Полтавської області якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри до суду.